@WendyB avatar

What do you think!?

Wed, Jul 25, 2012 at 2:55 AM By: @WendyB

Well, these r just my adlibs!
they ain't nothin serious.. LOL

1
Check it up, lap it up
say whatever you want
i'm the greatest bad girl , u can ask if u want
all those big bad bitches keep on eyein me
and the hoes i call friends keep on dissin me
I just wanna realize this my fuckin dream
I just wanna get my face on TV screens
I just wanna sing my adlibs and do this thing

Could u please stop bitchin , you cant compare to me!
Stop puttin dirt on my name, stop blockin my fame!

2
Nicki Minaj, my inspirational diva
say whatever you want, she the next mamacita
I'm blazin, I'm crazin, are u able to faze me?
my docs r still legit, are u tryin to jail me?
I read magazines and picture my life
yeah I don't wanna miss a thing, i must get in this fight
Roma, Verona, Venice and Barcelona
fuck it man, I be the best holdover
I be famous for my voice, for my swagger and behaviour
They be famous for their swag, for their bitchin and endeavour
endeavour to be what they will never be
endeavour to win a game they'll never win..
Fuck you bitches, your words ain't nothin
I am Wendy B and I keep on rockin !!

Replies to this posting

  1. Fernando David Martinez avatar

    Re: What do you think!?

    Thu, Jul 26, 2012 at 10:06 AM By: Fernando David Martinez

    oH! Great Work... So catchy lolz...
    "See Us Where The Shit Fly" ~ZJ.~

  2. @WendyB avatar

    Re: What do you think!?

    Fri, Aug 17, 2012 at 1:46 AM By: @WendyB

    Fernando Muny Martinez wrote:
    oH! Great Work... So catchy lolz...
    "See Us Where The Shit Fly" ~ZJ.~



    OH THANKS BRO, LOL !

Newsletter Signup