News

Thu, Jan 31, 2013 at 11:08 PM

We're baaaaack!

Posted by User

Hey Barbz! We've created a new forum for you guys to chat about American Idol. What do you think so far?  Who do you love?  Who do you think will win? Talk about them here and keep watching!  American idol is back on tonight on Fox at 8/7c.

Cuz "I aint gon be played" Lmaooooooooooo #idolauditions

 
  1. NickiiCouturee avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 8:27 AM, NickiiCouturee said:

    I Only Watch It Cause Nicki Is On There...But Can You Guys Follow Me On Instagram ( @nickithadoll___ ) Three Underscores && Follow Me On Twitter ( @TanyaaMarajj )

  2. Regene Diva avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 6:37 AM, Regene Diva said:

    Nicki u look good gurl

  3. aliandra avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 5:52 AM, aliandra said:

    oh yeaH GO NICKI

  4. jazzuhno avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 5:01 AM, jazzuhno said:

    There were so much unique talent this year.. The judges will get headache choosing them as well as american but I love watching nicki on the show more BARBZ

  5. PinkFridayEVERYDAY avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 2:58 AM, PinkFridayEVERYDAY said:

    Nicki's facial expression "Oh My God..." Lmfaoo ! Nicki i love you sooo sooo much! Wish I could meet you one day! You inspire me to do anything, and everything (: MUAHHHHH !

    #1Fan,
    -Brooke

  6. Zeey Minaj avatar

    On Fri, Feb 1, 2013 at 1:19 AM, Zeey Minaj said:

    >>>> follow me on twitter and mention @Delzeey , i follow back :)

    Yay!!! Big crazy barb's got talent tho. . . Lol ..

  7. 5star Barbie avatar

    On Thu, Jan 31, 2013 at 11:08 PM, 5star Barbie said:

    love !!!!!!!!

    5 star barbie shirt www.cushtees.com

  8. 5star Barbie avatar

    On Thu, Jan 31, 2013 at 11:08 PM, 5star Barbie said:

    love !!!!!!!!

    5 star barbie shirt www.cushtees.com

  9. 5star Barbie avatar

    On Thu, Jan 31, 2013 at 11:08 PM, 5star Barbie said:

    love !!!!!!!!

    5 star barbie shirt www.cushtees.com

  10. 5star Barbie avatar

    On Thu, Jan 31, 2013 at 11:08 PM, 5star Barbie said:

    love !!!!!!!!

    5 star barbie shirt www.cushtees.com

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup