1. 5star Barbie avatar

    On Sun, Feb 24, 2013 at 9:26 PM, 5star Barbie said:

    nicki looking good !!!

    barbie shirt www.cushtees.com

  2. 5star Barbie avatar

    On Sun, Feb 24, 2013 at 9:26 PM, 5star Barbie said:

    nicki looking good !!!

    barbie shirt www.cushtees.com

  3. 5star Barbie avatar

    On Sun, Feb 24, 2013 at 9:26 PM, 5star Barbie said:

    nicki looking good !!!

    barbie shirt www.cushtees.com

  4. Barbie Bitch1245 avatar

    On Sun, Feb 24, 2013 at 9:21 AM, Barbie Bitch1245 said:

    u go nicki! ;) i 4got bout presidents day tho. :( but u look great with obama! ;D

  5. hayilaacrazy avatar

    On Sat, Feb 23, 2013 at 9:50 AM, hayilaacrazy said:

    listen to how this kid raps u wont believe must watch http://www.youtube.com/watch?v=odI75WHaa94

  6. MAYO avatar

    On Sat, Feb 23, 2013 at 9:04 AM, MAYO said:

    Keep it up nicki...u're d best!!!

  7. Brabzella avatar

    On Sat, Feb 23, 2013 at 3:31 AM, Brabzella said:

    Nicki Minaj is soo Awome well i already new dat :P :D

  8. nickinumber one fan avatar

    On Fri, Feb 22, 2013 at 8:12 PM, nickinumber one fan said:

    I luv what u did for the president most people said u voted for mid romney

  9. oemmanuel avatar

    On Fri, Feb 22, 2013 at 12:37 PM, oemmanuel said:

    www.whitehouse.gov

    DEMANDE D'AIDE SVP
    Bonjour Son Excellence Mr Barack Obama Hussein II
    Je vous écris avec empressement et impatience à cause des différents et importants problème que nous endurons.

    Je vis en AFRIQUE DE L’OUEST (CÔTE D’IVOIRE) et j’ hâte mes pas en effectuent quelques voyages à la recherche d’un pays où il ne manque de rien de tout ce qu’il y a sur la terre comme les ETATS UNIS D’AMERIQUE afin de trouver une demeure qui me convienne pour mener une vie plus paisible et tranquille à causes des épouvantes qui nous menace depuis le 19 SEPTEMBRE 2002. Cet appel vous ai adressé d’une terre lointaine afin qu’un homme m’aide à m'américaniser pour accomplir mes desseins, les réaliser, les concevoir ou les exécuter car l'un de mes désires les plus ardents est de vous rencontrez premièrement parce que j’ai reçu l’abandon par mes parents face à cette crise me laissant par un voyage du vole KENYA AIRWAYS avec mon passeport dans cette ville avec des habitants que je ne connais qui m’empêche de connaître d’autre personne pouvant m’aider et qui ne me donne pas les soins médicaux quand je suis malade comme je le suis ACTUELLEMENT . je désire vous rencontrez afin d’être porté comme votre élus pour m’élever par votre générosité sans que l'on puisse me dupez sur mon état.
    Sachant que je ferai des erreurs et visent la voie du succès, j’ai plutôt cherché un partenariat primordial avec des sociétés actives tels-que HOLLYWOOD,CASH MONEY RECORDS, GRAND HUSTLE RECORDS, WALT DISNEY RECORDS et plusieurs maisons phonothèque pour obtenir de l’aide ce qui me permettra d'avoir l'opportunité d'explorer la TERRE et de trouvé des moyens économiques plus durables pour m’assurer une sécurité tout le long de ma vie s'il le faut avec peine nuit et jour aussi dur que je peux pour être à charge à aucun de vous si l’on m’accepte. Cherchent un refuge par votre générosité et votre acte de libéralité, je vous rappelle que je ne vous serai point à charge car ce ne sont pas vos biens que je cherche c’est vous-même.
    Selon ma ferme attente, je vous prie d’avoir de la considération pour ce message. Je vous souhaite une année à venir pleine de réussite et de succès.

    Merci
    Je Soussigné MOUGNIN M. EMMANUEL

    AID APPLICATION IF YOU LIKE
    Good Evening His Excellency Mr Hussein Obama II

    I write to you with eagerness and impatience because of different and important problem that we endure.
    I live in WEST AFRICA (IVORY COAST) and j 'my haste not make several trips in search of a country where he lacks nothing of all that is on earth as the UNITED UNITED STATES OF AMERICA to find a home that suits me to live a more peaceful and quiet terrors causes of threatening us since September 19, 2002. This call was sent to a distant land to a man helps me to accomplish my purpose Americanize, to realize the design or run because one of my most ardent wish is to meet you first because I've been abandoned by my parents face this crisis by letting me fly KENYA AIRWAYS travel with my passport in the city with people I do not know that keeps me know of another person who can m help and do not give me medical care when I'm sick as I am NOW. I want you to meet your elected officials be worn as to raise me by your generosity that we can fool me about my condition.
    Knowing that I'll errors and seek the path of success, I rather sought a partnership with key companies active-such as HOLLYWOOD, CASH MONEY RECORDS, GRAND HUSTLE RECORDS WALT DISNEY RECORDS sound archive and several houses for the assistance which will allow me to have the opportunity to explore the EARTH and found ways to get more sustainable economic ensure safety throughout my life if necessary with just night and day as hard as I can to be a burden to any of you if I accept. Seek refuge by your generosity and act of liberality, I remind you that I am a burden to you because it is not your property I'm looking for is yourself.
    According to my earnest expectation, please have consideration for this post. I wish you a year ahead full of achievement and success.

    Thank you
    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  10. Lau Minaj avatar

    On Fri, Feb 22, 2013 at 2:25 AM, Lau Minaj said:

    You seem really nice with Obama!

Newsletter Signup