News

Fri, Jun 28, 2013 at 10:21 PM

#NickiBETAwards!

Posted by User

Hashtag your favorite artist! The 2013 BET Awards wants you to tweet with the right hashtag of your favorite artist from now until the awards on June 30.

For Nicki Minaj, they've assigned the hashtag #NickiBETAwards.

Let's go!

  1. Cleider Araujo avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 8:25 AM, Cleider Araujo said:

    VOTE #NickiBETAwards DIVA I LOVE YOU

  2. tdizzle44 avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 8:07 AM, tdizzle44 said:

    #NickiBETAwards!!!! Nicki you deserve it..your music is such an inspiration!!!

  3. JohnZolanski avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 4:53 AM, JohnZolanski said:

    VOTE FOR NICKAYYYYYYYYYYY #NICKIBETAWARDS

  4. Angxx3 avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 4:12 AM, Angxx3 said:

    She going too win! :'Dx

  5. NTwizMinaj avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 3:51 AM, NTwizMinaj said:

    Nicki is my inspiration and she pushed me over in moments than i thought i failed she said to me u better try and now i LOVE her so so much...she is a hardworker so she worth to be the best artist #NickiBETAwards

  6. oemmanuel avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 2:52 AM, oemmanuel said:

    Hey -

    Salut, je vous écris afin que vous obteniez une chance d'entrer dans le Backstage pour rencontrer Son Excellence avec Barack.

    Je suis maintenant inscrit pour une chance de voler à un événement le mois prochain et répondre au président Obama coulisses.

    Je Demande à trois amis de participer, aussi - mais voici une astuce pro: Assurez-vous

    Ils promettent qu'ils sont près à nous transporté directement et gratuitement en tant qu'invité, voici le lien inscrit vite et gagne cette chance pour toute la vie:

    https://my.barackobama.com/page/s/backstage-with-barack-2013

    Imaginez-vous ? Gravez cet acte à Jamais dans la mémoire de votre postérité et des enfants de vos enfants, Vous serez grand père?
    Donc je rectifie, une visite avec le Président pour une gloire qui s’écrira jusqu'a la troisième et à la quatrième génération de vos enfants.

    Merci,
    Je Soussigné MOUGNIN M. EMMANUEL
    Organisation d'une action

    Hey -

    Hi, I wrote to you so you get a chance to enter the Backstage to meet with His Excellency Barack.

    I am now registered for a chance to fly to an event next month and respond to President Obama backstage.

    I Ask three friends to participate, too - but here's a pro tip: Make sure

    They promise they are close to us transported directly and free as a guest, here is the link listed quickly and wins the chance for life:

    https://my.barackobama.com/page/s/backstage-with-barack-2013

    Imagine yourself? Burn this act ever in the memory of your seed and your children's children, you will grandfather?
    So I correct, a visit with the President for a glory that will be written until the third and fourth generation of your children.

    thank you,
    I the undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  7. sbn8ivebarbie avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 1:23 AM, sbn8ivebarbie said:

    I alwayz liked eve but I love nicki more as an artist cuz she works, n works..n dont leave her fans hanging for
    years... But no doubt shell take it.Omg cant wait!!!

  8. sbn8ivebarbie avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 1:21 AM, sbn8ivebarbie said:

    I alwayz liked eve nut I love nicki more as an artist cuz she works, n works..n dont leave her fans hanging for years,

  9. that_trinity_barbiie avatar

    On Sat, Jun 29, 2013 at 12:41 AM, that_trinity_barbiie said:

    The Barbarian Nicki , Only Barbs Shoould Win . Onicka Maraj < < < < Get With It !
    ~ Barb Salute

  10. BarbzHQ avatar

    On Fri, Jun 28, 2013 at 10:21 PM, BarbzHQ said:

    I really do love Eve and how she made a come back but I gotta vote for Nicki

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup