News

Mon, Aug 19, 2013 at 10:17 PM

iTunes: Ciara — I'm Out ft. Nicki Minaj

Posted by User

Worldwide! Purchase Ciara's newest club banger "I'm Out" feat. Nicki Minaj on iTunes: http://smarturl.it/ImOutiTunes 

  1. candygirl323 avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 11:35 AM, candygirl323 said:

    love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Scmiinaj avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 10:57 AM, Scmiinaj said:

    LOVEEE IT <3

  3. AyeluvMinajj avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 9:03 AM, AyeluvMinajj said:

    Absolutely love Nicki's verses :D fantastic!

  4. oemmanuel avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 8:29 AM, oemmanuel said:

    Tuesday, August 20, 2013 -15 H 30 GMT LIBERATION – OPERATION

    AIDE SVP – ADOPTION

    Bonsoir Ciarra Harris

    Comment Allez-Vous aujourd’hui ?

    Je vous écris en vous faisant pars des affaires que je sui premièrement, pour que vous m’aidiez à exécuter mes desseins exhortant la demande de l’aide étant même dans les cas les plus grave, en posant des questions en ligne pour le plan des propriétaires, et pour ceux qui veulent une maison qui leur est propre dans marché de l'immobilier comme Mr le Président Barack Obama en avait parlé le mercredi passé à Phoenix.

    Ma part dans ces suggestions Mr le Président est de pouvoir découvrez comment obtenir de l'aide concernant un profit considérable riche à travers le jargon hypothécaire des marchés en affaire Américaine.

    Car pour toute personne, obtenir des moyens économiques suffisant nécessite une connaissance assez appropriez dans certains domaine, il doit tout d’abord passez de l’âge moyen à l’âge adulte où avoir une connaissance assez développer pour sa responsabilités morales et sociales en sens profond.

    D’après : (Déclaration des droits de l’enfant du 20 novembre 1989, article 7)
    « L'enfant a droit à une éducation qui doit être gratuite et obligatoire au moins aux niveaux élémentaires. Il doit bénéficier d'une éducation qui contribue à sa culture générale et lui permette, dans des conditions d'égalité de chances, de développer ses facultés, son jugement personnel et son sens des responsabilités morales et sociales, et de devenir un membre utile de la société. »
    Si bien que de devenir un membre utile de la société doit d’abord se faire par éducation de cet membre et cela même dans des conditions d'égalité de chances pour qu’il puisse réussir.

    Dans cette exécution comme lors premières conversations à l’écris, je vous avais fait pars de certain problème familiaux Mon seigneur, en vous suppliant cherchant par votre générosité et votre acte de libéralitéun refuge, des moyens économiques plus durables pour m’assurer une sécurité tout le long de ma vie(un emploi lucratif , une rétribution et un partenariat primordial avec des sociétés),un soins de santé abordable ne pouvant pas me soigner par la carte d’identité médicale de la BANQUE ( MSP - SGBCI) qui est l’une des société où travail l’un de mes parents avec des moyens assez considérable pour lui permette de m’autorisé un jugement personnel afin que je sois dans des conditions d'égalité de chances pour avoir cette éducation obligatoire et dans l’extra la culture générale.

    Bien perçu après avoir sondé, j’ai reçu tout premièrement l’abandon par mes parents face à cette crise, ils ont décidé maintenant de me renvoyer de leur maison , ne plus me scolarisé et puisqu’actuellement de manière habituel Dans la paix ils préparent la guerre, j’attendais depuis fort longtemps un billet d’avion pour quitter ce lieu, ne plus jamais revenir, ni revoir ces habitants qui m’empêche de réussir avec une main d’œuvre plus jeune ,en retrouvant par ces affaires de FAMILLES AMÉRICAIN de bon moyens pour bientôt retrouvé le Mainland, ces nations les plus unies, pour survivre sans cette crise et y fondé une famille si possible qui demande dans le tout une maison qui me sera propre parmi ces 11 millions qui devrons recevoir cette citoyenneté AMÉRICAINE sans que l'on puisse me dupez sur mon état.

    Ici est donc la Majeur partie de mon problème en priant pour que vous ayez de la considération pour ce message et vous souhaitant, réussite et succès pour ces jours futurs.

    Merci

    Je Soussigne MOUGNIN M. EMMANUEL


    Good Evening Miss Ciarra Harris


    How Are You Today?

    I write to you making you leave the business and for you to help me execute my designs urging the application of the aid is in the same the most serious, asking questions online for the plan owners, and for those who want a home of their own in the real estate market as if Mr President Barack Obama spoke last Wednesday in Phoenix.

    My leave in these suggestions Mr. President is to discover how to get help with a rich through considerable profit mortgage jargon American business markets.

    Because for any person to obtain sufficient economic resources requires knowledge rather take ownership in some area, it must first pass the average age to adulthood where have knowledge enough to develop his moral and social responsibility in the opposite deep.

    From: (Declaration of the Rights of the Child of 20 November 1989, Article 7)
    "The child has the right to an education which shall be free and compulsory, at least in the elementary stages. He shall be given an education which will promote his general culture and enable him, in conditions of equal opportunity, to develop his abilities, his individual judgment, and his sense of moral and social responsibility, and to become a useful member of society. "
    So to become a useful member of society must first be made by the member education and even in conditions of equality of opportunity for him to succeed.

    In this embodiment, as in early conversations to write, I made you go to some family problems, my lord, begging you looking for your generosity and liberality act of shelter, more sustainable economic means to ensure my safety throughout my life (gainful employment, compensation and an important partnership with companies), an affordable health care can not cure me by the medical identity BANK (MSP - SGBCI) card that is a society where the work of one of my parents with considerable resources to enable him to me allowed a personal judgment that I may be in terms of equality of opportunity for the compulsory education and in the extra general culture.

    Although perceived probed after I received all first abandonment by my parents deal with this crisis, they have now decided to refer me to their home, not me and since currently enrolled usual way IN PEACE PREPARE FOR WAR,, I waited for a long time a plane ticket to leave the place, never to return or revise these people that keeps me from succeeding with a younger workforce, finding these business FAMILIES AMERICAN soon found good ways to the Mainland, the most united nations to survive without this crisis and there founded a family if possible application in all a house of my own among the 11 million who need to receive this AMERICAN citizenship without that nobody can fool me about my condition.

    Here is the Major part of my problem praying for you consideration for this message and wish you success and success for the future days.

    Thank you

    I undersigned MOUGNIN EMMANUEL
    Info :
    01 BP 1355 ABIDJAN 01
    COCODY ANGRÉ ÎLOT A
    o-emmanuel@hotmail.fr
    lilbroillinois@gmail.com
    MOUGNINMOANDIEMMANUEL
    http://ric-rac-gold.skyrock.com/
    http://o-emmanuel.skyrock.com/

  5. Forever_Team_Minaj avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 8:10 AM, Forever_Team_Minaj said:

    the best song!!<3

  6. nickifan_01 avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 8:10 AM, nickifan_01 said:

    that's my song

  7. Streeda avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 6:45 AM, Streeda said:

    ayo Cici !!

  8. LoveDaQueen avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 3:21 AM, LoveDaQueen said:

    My song!!! :)

  9. EleNi avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 12:56 AM, EleNi said:

    #imout <3 it

  10. 5star Barbie avatar

    On Mon, Aug 19, 2013 at 10:17 PM, 5star Barbie said:

    got it !!!!!!!


    Barbie shirt www.cushtees.com

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup