1. candygirl323 avatar

    On Thu, Aug 22, 2013 at 11:46 AM, candygirl323 said:

    coooooooooooooooooool

  2. almondeyed_nigga avatar

    On Thu, Aug 22, 2013 at 10:42 AM, almondeyed_nigga said:

    http://www.youtube.com/watch?v=O7Ef2IVa3Z4 Nicki's Part >>>> 2:33

  3. LoveDaQueen avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 8:42 PM, LoveDaQueen said:

    Life apon life apon life!!! (;

  4. oemmanuel avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 12:38 PM, oemmanuel said:

    Wednesday, August 21, 2013 -19 H 35 GMT LIBERATION – OPERATION

    AIDE SVP – ADOPTION
    Bonsoir Minaj

    Comment Allez-Vous aujourd’hui ?

    Je vous écris en vous faisant pars des profits considérablement riche concernant par le jargon hypothécaire des marchés en affaire Américaine.

    Je recherche jusqu'à ce jour un entretien avec certain consultant d’entreprise CASH MONEY RECORDS où je me suis présenté afin de me débaucher une place et obtenir dans une fidélité un salaire plus élevé.

    Notre Mission est de donner par l’écoute la vision sur plusieurs métiers où idées qui permettront de susciter dans le futur une nouvelle génération (Young Money) , c'est-à-dire avec moi un changements de stratégie qui augmentera l’enthousiasme de ces jeûnes dans le but de les ramener au travaille avec la personne qu’elle écoutais (dont elle aurai envie) quelle que soit l’issue de ce processus d’embauche améliorant notre entreprise sur le plan professionnel .

    Avant tout, cette compétence dont la capacité d’adaptation et la flexibilité permet l’amélioration compte vraiment, car elle demande tout premièrement la recherche de managers ayant à cœur de faire évoluer l’équipes où le groupe, ce qui redonnera a ces personnes avec un plus l’envie de dépassé d’autre dans la course.

    J’ai mon exemple concernant ce changements de stratégie sur le plan musicale DJ, avec la maitrises vocale des artiste DJ de ce pays qui maintenant avec ma capacité d’adaptation et la flexibilité me ramène à l’amélioration de ce métiers et ma m’emmène plus à travailler avec ces personnes que j’écoute commeb la charmante femme Du Boss T.I. qui est Songwritter pour nous amélioré la stratégie rédactrice, ce qui suscitera avec assurance une postérité intellectuelle dans cette recherche de compagnie.

    Je repropose encore mes service dans votre entreprise afin de l’agrandir mes capacité de réalisateur et favorisé cette industrie professionnelle, car Ici est donc la Majeur partie de mon problème en priant pour que vous ayez de la considération pour ce message, je vous souhaite réussite et succès pour ces jours futurs.


    Merci

    Je Soussigne MOUGNIN M. EMMANUEL


    Good Evening Minaj

    How Will you today?

    I write to you making you go considerably high profits for the mortgage jargon American business markets.

    I am looking to date an interview with some company CASH MONEY RECORDS where I introduced myself to poach me a place and get a loyalty higher pay consultant.
    Our Mission is to listen to the vision of many trades where ideas that will bring in the future a new generation (young Money), that is to say with me a change of strategy that will increase the enthusiasm of these fasts in order to bring them to work with the person she listened (she'll want) whatever the outcome of the hiring process improving our business on a professional level.

    Above all, this skill of adaptability and flexibility capability allows improvement really matters, because it requires all first research managers having heart to change the teams where the groups, which will restore to these, people a desire to exceed the other in the race.

    I my example for this strategy changes on the musical map DJ, with the voice of the artist DJ controlled the country now with my adaptability and flexibility brings me back to the improvement of the business and my m 'takes longer to work with these people that I listen like to the lovely woman of Boss T.I. that is songwritter improved editor strategy, which will lead to insurance intellectual posterity in this research company.

    I still reproposes my service in your company to enlarge my capacity as a director and promoted the professional industry, because here is the Major part of my problem praying for your consideration for this post, I wish you success and success for the future days.


    Thank you

    I undersigned MOUGNIN EMMANUEL

  5. HeadBarbInCharge avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 12:33 PM, HeadBarbInCharge said:

    Nics Verse In Milf Is Life Doe !

  6. HeadBarbInCharge avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 12:27 PM, HeadBarbInCharge said:

    The Queenns Verse Is Killing Tho

  7. WagnerZonski avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 7:48 AM, WagnerZonski said:

    MILF ♥ NICKI MINAJ & BIG SEAN

  8. HULK3NHOGAN avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 6:40 AM, HULK3NHOGAN said:

    Can't wait

  9. Streeda avatar

    On Wed, Aug 21, 2013 at 12:57 AM, Streeda said:

    big sean ft nicki minaj >>>> ( always )

  10. Scmiinaj avatar

    On Tue, Aug 20, 2013 at 10:12 PM, Scmiinaj said:

    funny song :) Nicki and Big Sean killed it <3

Newsletter Signup