Beautiful Stranger’s Blog

  1. Tue, Jan 22, 2013 at 5:23 PM

    1/22/13

    Today was an ok day.Nothing fantastic. Im So Tired.!I had the most amazing dream ever last night!! It started off with me chillin with Nicki and we were best friends and we went to all these places and people were buggin but we didnt care and it was just so amazing I didnt want to wake up.I friend requested Nicki yesterday and messaged her.I hope she accepts the request & reads my message!...

  2. Mon, Jan 21, 2013 at 5:01 PM

    Just A Quick Note.

    Just Checked The Home Page And I Saw That I Was The First Featured User :') Thank You All For Reading My Blogs That Means A lot To Me :) It Tells Me That Im Not Invisible To The World.My Haters Should Be Seeing This :( Too Bad Though.I Wish My Haters Would Back Off.Im Always Defending Myself No One Helps Me Not Even My Friends :( .They Ain't True Friends! t-.-t But Yea Thank You All!...

  3. Mon, Jan 21, 2013 at 4:45 PM

    1/21/13

    So I Just Got My First Message On Here & I Feel Like You All Listen To Me & Some Of You Can Relate To Me & My Problems Which Is Really Cool!!I Feel Like This Is My Home & You All Are My Family You Know Siblings,Aunts,Uncles,Cousins,And What Not...And The Most Special Person In A Family Is The Mom And Here I Consider Nicki My Mom :) Lol My Real Family Can Be Very Annoying But To Sum It All It...

  4. So Im Obsessing Over Going To Meet Nicki Minaj!! Im Literally Over Thinking All Of It.Ive Watched How To Rob A Bank (Not A Documentary But The Action Movie) I Was Willing To Do It For A Quick Second ;p Yea Right Im Not Willing To Go To Jail Just To Meet Nicki...But Like Seriously I Know For A Fact I Wont Ever Get To Meet Her :'( Bc Im A Poor Ass 14 Almost 15yrd.!! I Hate Being In A Very Low...

  5. Fri, Jan 18, 2013 at 6:43 PM

    1/18/13

    So Today Went Crappier Than Expected. I Got So Stressed Out That I Couldn't Even Talk To Anyone. Haters Be Calling Me A Possum >_ Got All This Paperwork I Gotta Do. Gotta Get A Job When I Dont Want To. Feeling Abandoned When Im Not Really Abandoned. Just Ugh!This Hole Situation Sucks!!

  6. Thu, Jan 17, 2013 at 8:23 PM

    1/17/13

    So Today Was An Ok Day. Haters Again Though. Learning Spanish Right Now :) Im A Level 2er Watching American Idol &Some Ish Is About To Go Down Between Nicki & Mariah.... Nicki Is The Best Out Of All The Other Judges!Nicki If Anything You Can Take Mariah & I'll Be Your Back Up!Give Me A Call & I'll Run My Ass Over To You.!I Dont Like Mariah Anyways!. These Lucky Ass People Are Meeting...

  7. Wed, Jan 16, 2013 at 10:08 PM

    Night Time On A School Night >_<

    So I Watched Maybe Like The Last Moments Of Amerian Idol And I Was Crying For The Girl That Has A Good Heart To Adopt Kids With Problems & I Was Impressed By The Way She Sang.Good Job!You Go Girl!!Lucky Ass Got To Meet Nicki Minaj.Im Jelous...! Ugh I Dont Want To Go To School Tomorrow #HatersGonnaHate Why Do I Gotta Have Haters.Damn My Guardians & Father Should Be Proud Of Me Bc I Havent...

  8. Wed, Jan 16, 2013 at 5:04 PM

    1/16/13

    So Today Was The Crappiest Day Ever! :( Fucking Bitches Man Throwing Out Racist Jokes Saying That I Said Them When All I Did Was Stand There.I Felt Closterphobic Everyone Was Crowded Around Me.How Could They Be So Stupid!?Ugh! I Wish Someone Would Have Helped Me Out And Said Something. I Feel So Worthless :( I Defended Myself Once.ONCE! And This Is What I Get Just More Shit. I Have Enough...

  9. Mon, Jan 14, 2013 at 7:22 PM

    The Best Thing Ever! & How My Day Went

    So Yesterday After I Wrote My First Blog I Went To The Home Page And I Noticed I Was A Featured User.That Made My Day :) My Day: So Jo Jo My "Mom Figure" Since I Have No Mom.Jo Jo & I Chilled For A While And She Knows That I Hate Going Home Bc Of All The Drama.So I Get Home & Couple Minutes Later I Get Complained At Yet Again!Wtf!Stfu And Go File A Complaint Somewhere Else I Aint No...

  10. Sun, Jan 13, 2013 at 12:45 PM

    :*

    So Im Just A Teen But I Love Nicki's Music & Personality. My Birthday Is Coming Up & I Really Want To Meet Her.Shes My Idol More Like My Hero Bc She Speaks The Truth.In All My Problems The #1 Thing I Do Is Put Her Music On & Chill.Im A Poor Ass Girl With No Mom & I Haven't See My Dad In 7months.I Work My Ass Off In School & Get Bullied But I Try And Stay Strong...My $$ Situation Is Really Bad...

Newsletter Signup