Nina_Minaj__’s Blog

  1. Tue, Apr 22, 2014 at 2:36 PM

    Oh no....

    How do u tell children that the one thing that made them happy is now dead...

  2. Fri, Apr 18, 2014 at 6:14 AM

    Senile video!

    Talk about mind fuck! I was not expecting that at all n I'm not sure if I lik it yet... But nicki looks so kute^.^

  3. Fri, Apr 4, 2014 at 3:44 PM

    Where are you tori Wayne?:/

    Damn it's only been 4 days n I miss ur crazy ass! I hope u didn't get to much in trouble with ur tattoo situation with ur mom:/ come back(/.\)

  4. Thu, Apr 3, 2014 at 7:46 PM

    Lydia!!!!!!!

    The other women exclusive sneer peek of nicki'a carexter Lydia is so amazing!!!! Omg I can't wait to go see it with all my friends!<3

  5. Wed, Apr 2, 2014 at 5:54 PM

    My minaj bro(:

    My bro from Cali tho! Arizonamarx! Love this guy! Has the same love n passion as I do!(:

  6. Tue, Apr 1, 2014 at 9:25 PM

    Omfg!!!!!!

    Nicki has swimsuits!!!!!! Ahhhhhh!!!!! Guess who's gunna b Rocken them this summer!!!!!! So freaking excited to get them!!!!!!!!

  7. Sun, Mar 30, 2014 at 7:20 AM

    Minaj sisters<3

    So I guess I kinda started a trend on here making girls become close like sister and it's pretty cool(: in my amazing sister group I have- Tori Wayne Mississippiminaj Sassy shemale Mz thinckness Love my sisters from around the world

  8. Sun, Mar 23, 2014 at 5:31 PM

    We need to have a barbz n ken intervention!

    I wanna rent a cabin at big bear lake for lik two weeks n have abunch of u guys there n we just listen n dance to her music n drink myx n be a big minaj family(: who's down?

  9. Fri, Mar 21, 2014 at 2:53 PM

    Top barbz that run this site!

    No certain order but... Liltori Mz thinckness Mississippiminaj Pink neecey Julia the love barb Love u guys<3

  10. Wed, Mar 19, 2014 at 3:54 PM

    Oh poop:/

    Why do I still care? It's been a year now but I still miss him lik crazy:/ mayb it's dumb but no one will replace him I just miss his stupid laugh n his goofy self n taking pictures n just being him I miss us mostly mayb I'm just selfish but I need him for me kus part of me is lost n I knt find it kus he was half of who I was:/ I miss u

Newsletter Signup