Latesha™’s Blog

  1. Sat, Jan 28, 2012 at 6:17 AM

    CAN SOMEONE HELP ME

    HOW DO YOU UPLOAD PICS ON HERE...???? :(

  2. Sat, Jan 28, 2012 at 5:10 AM

    ;)

    GOODMORNING TO ALL NICKI FANS HAVE A GOOD AND SAFE DAY.... :)

  3. Sat, Jan 21, 2012 at 10:36 PM

    NICKI NEW VIDEO STUPID HOE

    ME PERSONALY I LIKE THE VIDEO NICKI HAVING FUN... AND FOR ALL THE HATERS DONT WATCH IT DAMN STOP SEARCHING FOR THE DAMN VIDEO ... NICKI IS A GROWN ASS LADY MAKING "NO" WAIT SHE GOT MILLIONS... $$$$$$$$ OF FUCK OFF AND LET HER BE HER HALF OF YALL JUST MAD CAUSE YOU WANNA BE HER But you CANT HAHHhaha NIGGGAAAAAA HUHHHHH NIIGGGAAAAHHHH

  4. Sat, Jan 21, 2012 at 10:18 PM

    LOOK ON THE BRIGHT SIDE ;)

    Like really Its always that one person who brings u down then you gotta Act like you dont give a damn... Keep smiling playing around but never Look down keep your head up just remember This say "What wont kill you, will make you stronger" MEANING: whatever your going threw look at that for Motavition. ( "My motavition is my brother's, Why? So i can do Better then them...

  5. Sat, Jan 21, 2012 at 10:01 PM

    NICKI IS MY WIFE FOR LIFE ;)

    I LOVE YOU NICKI :)

  6. Beyonce's baby's name :Ivy Blue IVY : Illuminati’s Very Youngest. BLUE : Born Living Under Evil. spelt backwards (EULB YVI) : Latin for “lucifer's daughter” # COPY THIS, TWEET THIS AND SHARE THIS #SMH SO WHAT YALL THINK BE REAL

  7. Thu, Jan 5, 2012 at 10:18 PM

    HEY NEW FRIENDS ;)

    IF YOU HAVE A FACEBOOK OR TWITTER DONT BE SHY TO COMMENT... IF YOU WANT MY MINES INSTEAD ITS WWW.FACEBOOK.COM/LATESHASTOKES @MSNYA01 #TEAMFOLLOWBACKS :)

  8. Thu, Jan 5, 2012 at 10:03 PM

    MUST READ....( CHECK THIS OUT )

    2012 is starting off bad smh... People dieing already.. 5people died on new years 3people died in a car crash 3people died in a house fire Dont forget about the baby they found in the Trash but shes ALIVE AND HEALTHY but her mom Didn't want her smh so she puts her In a box with Paper and other trash in the box as well..... ( IT BREAKS MY HEART TO HEAR AND SEE THIS )...

  9. Today is my bday :) I wish i couldve gotten a lapdance from NICK :( but im listening to all her songs BTW HAPPY BLATED BIRTHDAY NICKI MINAJ :))))

  10. Mon, Jan 2, 2012 at 3:53 PM

    JUST WANNA HAVE FUN :')

    Hey im new here so plz make me feel welcome..... Hello my Name is latesha, 18, stand about 5'4", single but not looking yet, i like boys but loves Gìrls :), .. i dont have no kids, still on school in college, i love to have fun lol but for more info www.facebook.com/lateshastokes and follow me @msnya01

Newsletter Signup