Blogs

Wed, Jun 8, 2011 at 7:18 PM

(my personal opinion) --- DIE HARDS...True TM...Commons or FAKE...

Now alot of unnecessary DRAMA has been going on within 'Team Minaj' One day yall all tweeting and the best of friends then not even a day later everybody at each other necks calling the Barbz/Kenz fake fans and throwing shade on each other AND on NICKI... When honestly some of yall are just here for a follow and just kissing ass... U shouldn't have to kiss up PERIOD just to try and get noticed by Onika or Safaree.. If you're gonna STAN for Nicki & SB then do just that and stop fucking throwing stupid ass SHADE cause yo ass got unfollowed and being petty.. Yall must forgot what TeamMinaj is???!!!!! We a family and I love each of you but I aint finna pull myself in that foolery cause Nicki has taught me to be better than that.. I remain HUMBLE at the end of the day & dnt indulge in childish games... True enough I have yet to see Nicki live yet but my time is coming.. I dnt care if I got to save up every penny I got to get those VIP tickets because she is worth it!! I bought PinkFriday out the stores!! I aint go to no bootleg bum and pay 5bummy bucks just to listen to her.. Yess I loveee ScaffBeezy too but you dnt see me kissing his ass just so i can get VIP free or a follow.. I dnt mooch off NOBODY!! I aint here for a fuckin follow I'm simply here to give every ounce of my support to Nicki & SB.. If you got TM anywhere in ya @ name then just let that be that.. Personally i feel like if you really STAN for the Queen and love her sooooo much why in the hell would you SHADE her...???? THIS IZ (TEAM MINAJ) NOT (Team I DNT GIVE A FUCK) I'm pretty sure Onika is sitting back getting tired of reading the petty shit going on Twitter.. I have never talked to Nicki a day in my life BUT I know she has feelings and She is HEARTBROKEN over this drama!! Nicki already does so much for 'Team Minaj' she shouldn't have to constantly tell us how this dumb shit gets on her nerves because us as her Barbz/Kenz should already know how she feels..!! FUCK THA BULLSHIT AND BE REAL!! « THATS SOMETHING ‘SOME’ OF YOU KNOW NOTHING ABOUT!!! Cause if you truly did then this Bashing on twitter wouldn’t have happened in the first place.. It just pisses me off that everybody showing they true colors and turning they back on Nicki.. I will NEVER do that!! I know I’m a DIE HARD and so does Nicki.. If ‘some’ of yall feel like i’m tryna throw shade & talk shit in this blog THEN FUCK OFF! I aint here for you! I’M HERE FOR NICKI… She gives TeamMinaj sooooooooo many chances && some of you don’t appreciate that shit just being selfish.. If someone comes to me and tells me I aint a DIE HARD Barb or true TeamMinaj I’m like fuck you too bitch!! I don’t have to prove MY position in Team Minaj && I’m sure Nicki and SB know that.. But you selifish/childish “members” instantly throw SHADE on Onika when she unfollows you and get to talking out the side of ya neck is completely disrespectful & I aint having that!! U say some slick shit bout Nicki or SB then I’m most def gonna address it!! I can’t say that I haven’t been in arguements cause I have.. I’ve tried cutting back on that because I’m not a bitchy or angry person!! I WILL NOT HAVE YALL BASHING NICKI & SB CAUSE THATS WHEN IMA SAY SOMETHING TO YOU BOUT IT… I AINT BOUT KISSING ANYBODY ASS OR TAKING SIDES!! RIGHT iz RIGHT & WRONG iz WRONG!! I HONESTLY WOULD’NT BE SURPRISED ONE DAY I WAKE UP AND SEE THAT NICKI HAS DELETED HER TWITTER…………………………………………………I RATHER BE A COMMON FOLK THAN A FAKE FAN… CAUSE FAKE FANS GO TO BUMMY BOOTLEG VENDORS, LIMEWIRE OR FROSTWIRE rather than ITUNES!!! DISMISS THAT UNNECESSARY BULLSHIT!! RESPECT NICKI AND YOU WILL BE RESPECTED IN RETURN.. && ‘SOME’ OF YALL AIN’T DOING THAT!!!….. -_-

WE ALL KNOW THAT IF BOTH NICKI AND SAFAREE NOTICE SOMETHING THAT AINT RIGHT AND SHOULD BE INSTANTLY ADDRESSED THEN IT WILL BE KNOWN!! BUT DON’T CALL YOURSELF -TEAM MINAJ- IF YOU AINT TRULY HERE FOR NICKI!!

IF YOU AIN’T DEDICATED TO ONIKA TANYA MARAJ or SAFAREE ‘SB’ SAMUELS THEN GET THA FUCK OUT MY TEAM!! AND THATS REAL MANE!!

**HOW YOU CALL YO SELF A SUPPORTER AND U BUMPING A KNOCK-OFF PINK FRIDAY cd THAT YOU GOT OUTTA SOMEBODY TRUNK?!** Oop :)

Muaaaaaaah!! (xoxoxo) ALL my TRUE TeamMinaj!! I loveeeeee yall bunches.com

—LoveBugMinaj—

  1. BlazinTatz_Nika avatar

    On Thu, Jun 9, 2011 at 10:56 AM, BlazinTatz_Nika said:

    thanks barb!! :)

  2. SizeSuperBaddBarbie;* avatar

    On Thu, Jun 9, 2011 at 10:51 AM, SizeSuperBaddBarbie;* said:

    http://www.twitvid.com/H29HJ i agree my sister!!!

Post a comment

BlazinTatz_Nika’s Blogs

Newsletter Signup