MiSSCiCiBABii34’s Blog

  1. Mon, Feb 18, 2013 at 8:08 PM

    hopeful

    So i just finally worked out! Felt so good gotta get back into it! Been thinkin n I'm so damn hopeful. W almost got all the stuff we need n i think ima use my taxes to get us outta here into a townhouse. I Hope. Unless my boo got other plans idk we'll see :)

  2. Wed, Jan 23, 2013 at 9:31 PM

    so muthuh fckn frustrated

    So lemme just say i fckn HATE my gf’s dad!!! We are his slave, his maid, etc. he is a fckn slob and a hoarder! Anyways so yesterday we woke up showered ate n hada leave early cuz the roads were so damn bad! No time to do the dishes but we always do em later. We usually do em every single day i hate messy. We both work 2nd shift so we got home at 1am to find a note that read…. “Tricia and...

  3. Thu, Jan 10, 2013 at 12:13 PM

    oh hi :)

    I aint been on this bxtch in forever my job got me busy den a muh fckuh. Well im still wit ma wifey i love her to death :) got ma hair cut doe n its beautiful i got a new profile pic up ima have ta add new pics to ma page fa sho! But im at work so lata yall i love all the barbs n ken barbs etc mmmmwwwaaahhhh CiCi PS instagram fa more pics mIsscicibabii34

  4. Thu, Jul 19, 2012 at 7:40 AM

    Dayum

    It's been a long ass time since I been on here I been so busy wit ma job n been so damn stressed out tryna get outta this house n just no :/

  5. Tue, Jan 3, 2012 at 6:29 AM

    HAPPy NEW yEAR EVERyONE!!!!

    iT WUS PRETTy GREAT BUT SiNCE MA BOO'S PARENTS DNT KNO BOUT US i DiDNT GiT A NEW YEARS KISS AGEN!! AGH && DEN DEY DIDNT LIKE MA KINDA MUSIC SO WHEN DRAKE N NICKI CAME ON DA SCREEN ALL DEY DID WUS COMPLAIN && i DIDNT GIT TA HEAR DA PERFORMANCE AT ALL =[[ AGH WELL I LOVE ALL YU BARBS N I HOPE ALL YUR NEW YEARS RESOLUTIONS COME TRUE AND ITS A WONDERFUL NEW YEAR! mmmmmmwaahhhhhhh

  6. Thu, Nov 3, 2011 at 6:00 AM

    mi poor kitty

    mi poor kitty jus thru up && i went 2 clean it up && yu aint neva gon guess what i found!!! A FLUCKiN ROUND WORM =O !!! i gotta take mi kitten into di vet now i hope he gon be straight. agh gbr i know it aint dat expesive but i dnt got it ryte now since i aint got a job at di moment smh mi boo will take care of it fa now doe.

  7. Mon, Oct 31, 2011 at 5:37 AM

    iTS MA MUTHUH FCKN 21ST BDAYYYYYY BARBZ!!!!

    iM SO EXCiTED!!! MA GURL iS BRiNGiN MEH 2 DA CASiNO 2NiGHT GBR SO NOW i CAN LEGALLy DRiNK DiS SHxT iS AMAZiN;; i GOT A CUTE ASS BLACK DRESS i'LL TAKE A PiC OF N POST AFTA 2NiGHT

  8. Fri, Oct 14, 2011 at 10:07 AM

    UPDATE!!!!

    AGH soooo we did NOT get the house for rent!!! at the last minute the owner decided to rent it to a family member cuz dey needed help =[[ i dnt like thisssss at all!!! Sooo we're savin up sum $$$guap$$$ n lookin fa a new house! or apartment or townhouse but mi love jus wants a house gbr oh well. Im basically livin wit her at her parent's house but all ma stuff besides clothes is at mi...

  9. Thu, Sep 15, 2011 at 8:04 AM

    excited for LiFE!

    Soooo WE FiNALLY GOT A HOUSE FA RENT!!! im so excited we move October 1st!!!! i definitely cant wait. Ma poor padre finna be so sad but im only gon be 45 min away so he can visit!!! ahhhh i jus hope i can bring ma kitty wiff me hes ma lil babyy n i'll ball ma eyes out if i cnt!!! anyway sorry ya'll i aint been on here in a grip but im backkkkkk =D hope ya'll missed meh gbr.

  10. Thu, Aug 11, 2011 at 1:04 PM

    hustlin

    Tryin ma hardest ta save money n shxt gittin ma guap up 2 get an apartment wit ma wifey!!! Everything is really good besides not seein her as much as i'd like to. Ma gurl Larissa is all pissy wit me and barely talks to meh no more since i told her i wuss stayin wit mi love and its pretty serious. She wants me ta call HER wifey and ta be all bout her all da time n shxt which im sorry but yu...

Newsletter Signup