Nicki Minaj’s Blog

  1. Sat, Sep 3, 2011 at 9:24 PM

    HAPPY BELATED BIRTHDAY!!!!!!!!!!

    CHRISSY!!! TEAMMINAJNY!!!!!!!! COQUETTEMINAJ!!!!!!!!! MAY YOU ALL HAVE MANY MANY MORE BLESSED, PROSPEROUS, LOVING, FUNFILLED, FAMILY FILLED, FRIEND FILLED BDAYS FOR THE REST OF YOUR AMAZING LIVES! *HUGS U ALL TIGHTLY AND WISKS U AWAY TO NEVER NEVER LAND WITH ME* (HOPEFULLY 'WISKS' IS A WORD) r there any other bdays i'm forgetting that recently passed barbz?...

  2. Thu, Jul 28, 2011 at 9:18 AM

    continued lmaooooo

    is it that yall want me to be w/a particular person so u chase everyone else off? i need everyone of yall to comment on this! and don't FRONT either. ;) and if so, who is this MYSTERY MAN? I'd like to know barbz. -_-

  3. Thu, Jul 28, 2011 at 9:13 AM

    lmaooooooo

    no, this is crazy! ima need yall to let soulja be great on his bday. lmao. yall r dead wrong! i have a real question.... why do yall act like spoiled kids who don't want ya mom dating? yall attack every man who says something nice to me. lmaoooooooooooooooooooooooooooooo. i dont think yall realize how hilarious that shit is. but pls answer me. what is it? i need to know!!!!!

  4. Fri, Jul 1, 2011 at 2:03 PM

    the TRAILER

    i'm so glad u guys liked trailers pt 1 & 2! this is what happens when you're bored out of your cotton picking minds on tour. =) so, now that you guys know the new BC's.... who's your fave? i saw yall making googly eyes @ some of them but i ain't gon say no names... =p Trailer pt 3 is ready to go. its...different...LMAO... LOVE YA TM!!!!!

  5. Sun, Jun 19, 2011 at 3:20 PM

    super bass calls!!!!

    hey guys, i just called all my super bass contest winners! interestingly enough, i got more voicemails than humans! -_- If you were one of my winners u might wanna check ur vm....I left messages for the following ppl : Drew, Derek, Brandon, Tiffany, Joseph, and Tyler! My london girls still haven't sent in a phone number...i was able to speak to Michael, Ross, Quintara, Janay, and Aney! I will...

  6. Tue, Jun 7, 2011 at 10:55 PM

    NOTE TO ALL:

    NO CYBER BULLYING within TEAM MINAJ.

  7. Tue, Apr 12, 2011 at 2:35 PM

    SUPER BASS VIDEO CONTEST!!!

    the other thing u guys have been asking about today is the contest!!! Well, just to give u a brief overview, once the video drops (hopefully within the next 3 days) , I will have a nation wide search for the BEST super bass fan video. I'm thinking about having one for people who want to recite the lyrics and another one for dance groups who want to do the dance. i'm still putting it together...

  8. Tue, Apr 12, 2011 at 2:15 PM

    summer tour w/brit!!!

    so, yes! i'm sooo excited to finally reveal this incredible news! Its obviously an honor to tour with this amazing woman. I'd like to just assure all of u b/c i saw some of ur tweets... my VIP PACKAGES WILL GO UP THE SAME DAY AS THE GENERAL TICKETS! lol, i know we had a long wait last time but this one will be different! I'll see to it that you guys are able to get your ticket as well as the...

  9. Mon, Mar 21, 2011 at 10:56 PM

    question mark?

    looking @ ur tweets i can tell sum1 is pretending to be in the studio with me...? ppl will go to drastic measures for a couple seconds of twitter attention these days. smh. womp womp. anyway, had a very relaxing day off. after party was fabulous last nite. the whole family was there. wayne and baby and their entire clan...it was a zoo...even the band, my dancers, my crew, etc. it felt magical....

  10. Fri, Mar 11, 2011 at 6:58 PM

    nosey liddle bugs

    ok bugs so now u know... it was super bass! ur gonna LOVE this one, and ur gonna LOVE FLY... we pushed fly back a bit but have no fear. it will come right on time. ;) did it on'em is doing great as u know and so is m4l. i kinda didn't expect m4l to go that high on the hot 100 chart. ;) . i forgot to tell yall that they played m4l at the all star game! lmao. that day when yall was stalkin...

Newsletter Signup