About

MARILYN IS MY GOD, NICKI IS MY PREACHER
NICKI MY HOPE



I Am Not A Girl That Can Ever Be Defined.






Laughing The Day Awayy

But I Really Don't Give A
F U C K.

My Hair Is Like A Mood Ring, The Only Difference Is, It's Mood Hair.
YOU WANNA F U C K WITH ME BITCHE'S?

YOU MESSED, YOU WENT TO FAR, SO GUESSSS WHAAAAAAAAAAAAAAAAATT? I'M A MUTHAFUCKIN' MONSTERRRRRRR!!

Every Time My Mood Change's, I Change.

I Change Just Like That'

Hi Guy'sss, Guess What, You Caught Me At The Right Timee

I'm A Fake Bitch And Guesss What?
I Couldn't Give A F U C K.

I'm Flying Higher Than You Thinkkk

Like It Say's, Birth Of A Star And That Star Iss Mee.

Peoplee Are Even Getting My Face Tattooed To Themm







Opening Your Eye'ss To The World.


The Endd Of That Chapter.


STUPID HOE'SS ARE SOOOO WACKK.

LOOK BUBLE'SS GO BACK TO YOUR HABITAT.

Read My Lip'ss.

^^SOMETHING YOU HAVEN'T GOT.

































Recent Blogs

  • No Items

    There is nothing to display yet, check back soon.

  1. OnikaIsHope avatar

    On Tue, Jan 24, 2012 at 9:40 AM, OnikaIsHope said:

    It's ALright&Thank You!xx

  2. OnikaIsHope avatar

    On Tue, Jan 24, 2012 at 9:39 AM, OnikaIsHope said:

    It's Okay&im Good You? And Haven't Got Twitter xoxoxo

  3. khaze shawty avatar

    On Sun, Jan 15, 2012 at 1:18 PM, khaze shawty said:

    thx 4 request ! i love ur pagee xx

  4. ManxBarbie avatar

    On Sun, Jan 15, 2012 at 9:14 AM, ManxBarbie said:

    Hey!
    Thx for the add :-)
    How are u?
    Follow me on twitter, @MANXBARBIE xoxo

  5. OnikaIsHope avatar

    On Thu, Jan 12, 2012 at 9:16 AM, OnikaIsHope said:

    It's Okay:') And Will Doo! Much Love, #TeamMinajLove, xoxo'

  6. BarbTTMinaj avatar

    On Wed, Jan 11, 2012 at 12:06 PM, BarbTTMinaj said:

    Hello Barb, How are you?
    Thanxs for tha add :)
    Sending you Some Pink Love
    Pleazz dont be a stranger and keep in touch barb...
    #TeamMinaj Love
    XoXo

  7. OnikaIsHope avatar

    On Fri, Dec 23, 2011 at 7:13 PM, OnikaIsHope said:

    Hey Barb, It's Okay Hahaa:') And Haven't Got Twitter:/ I Got Facebook Though Hahaa:') And Thank you hahaa, Merry Christmas Barb xoxoxoxo

  8. EbonyAngelBarb avatar

    On Thu, Dec 22, 2011 at 1:46 PM, EbonyAngelBarb said:

    Hey barb thanks for making my hit goal to 1,000 friends :) be no stranger to my page and for that I will follow u on twitter and give u a shout out :) hope u had a great week once again thanks for hitting my goal to 1,000 friends mwa xoxoxox

  9. OnikaIsHope avatar

    On Tue, Dec 20, 2011 at 4:20 PM, OnikaIsHope said:

    Thank You:) It Worked YAY!:D xxx

  10. RomansBestie avatar

    On Mon, Dec 19, 2011 at 4:46 AM, RomansBestie said:

    go to soundcloud.com, go to the search soundcloud bar & type in the song you want. click the share button on the one you want. go down to the link called embed code and click edit your widget. you have to use standard size if you dont want to pay :P pick the color you want (click show track comments off) and whether or not you want it to play automatically. then copy and paste the first link into your about :)

Post a comment

OnikaIsHope

Last login: 21 months ago

OnikaIsHope avatar

OnikaIsHope is a woman . She has been a member of this site for 3 years.

So far OnikaIsHope has earned 1,314pts and has 10768 views!

Recent Forum Activity

    There is nothing to display yet, check back soon.

Newsletter Signup