Blogs

Wed, Jun 8, 2011 at 1:06 PM

Haunting......

All of what happened last night is kind of haunting me in a sense. I'm hurt w/ how people were pinning their words on me so they wouldn't be in trouble. As for BillyMinaj, I do have personal issues w/ him, but I do regret what I said about him last night. Some people took it way too far and I don't agree w/ how far it was taken. I'm willing to talk to him and address everything me and him have against each other and squash it. I'm not saying I'm on Billy's side, but I do feel bad for him. I'm mad at the fact a bunch of y'all were calling him a faggot and even worse, some of y'all were saying I was the one who said that! Now, riddle me this: WHY WOULD SOMEONE WHO IS A PART OF THE GAY COMMUNITY CALL SOMEONE ELSE IN THE GAY COMMUNITY SOMETHING SO DISRESPECTFUL?! The word "faggot" bothers me and has always offended me. I never called Billy a faggot. U can go through my page and see what I did say if u don't believe me, but I don't have to prove myself to y'all. Much of TM has lost sight on why we're all here: Nicki. Instead, they'd rather bash other TM and start a joke but the joke goes wayyyyyyy too far. Yes, I did say some shit about Billy yesterday as did everyone else. I'm admitting to it. What I'm hurt about is that some of y'all completely turned ur backs on Nicki for that blog. I don't agree w/ it either, but I am NOT turning my back on her. I've been here w/ her for too long and I'm not going anywhere until the day I die. All of what happened is kinda haunting me still. Instead of bashing each other, we should be uniting as one and becoming a force NO ONE can stop. Not bashing and trying to make others lives miserable. I'm not a saint by any means, I know I've caused harm w/ a few TM, but I'm apologizing for it and wanting to squash it. Now, ScaffBeezyWife AKA Meagan. I know I've hurt u, but u hurt me by what u did. I wish we could talk about it w/o anyone else cuz I do really care about u. U are a sweet girl and all that. I wish our situation could've been handled differently by both of us. U have my # Meagan unless u deleted it. The reason I'm trying to make peace w/ the TM I have an issue w/ is cuz I know Nicki would want there to be no negativity among us. Yes, I know we're all not gonna like each other, but at the same time, we do hafta put up w/ each other to a certain extent. I'm manning up to everything I've said that has hurt others and all that. One more thing: I'm not TM for the people in TM; I'm TM for Nicki. Nicki is the person who has saved my life and she will always be the #1 person in my life. I owe my life to her for saving me. Well, I love y'all. Be safe. Think before u act. ONE YASELF!

-TeamMinajAustin AKA Katie-

  1. MinajJ_twah avatar

    On Sun, Jun 12, 2011 at 3:15 PM, MinajJ_twah said:

    i loved this. love you katie xoxo

  2. SpanishBarbz avatar

    On Wed, Jun 8, 2011 at 1:31 PM, SpanishBarbz said:

    I know those word never came out your mouth..ppl like drama and they like to add fuel to fire. I agree things were taking to far but in the end were here for Nicki..And I have so much deep respect for you owning up to your shit and taking a stand! ;)

  3. Boss_Barb avatar

    On Wed, Jun 8, 2011 at 1:17 PM, Boss_Barb said:

    Very Mature and Brave

  4. IrishBarbiee avatar

    On Wed, Jun 8, 2011 at 1:15 PM, IrishBarbiee said:

    This blog just shows the kinda person you are. Mature, genuine and caring. Not everyone gets along but the fact that you are willing to forget about differences for Nicki's sake is so admirable..and I hope everyone can lead by ur example. Love you Katie. xoxoxox

  5. karma_minaj avatar

    On Wed, Jun 8, 2011 at 1:12 PM, karma_minaj said:

    Pam pam pam

Post a comment

TeamMinajAustin’s Blogs

Newsletter Signup