1. KONOMINAJ avatar

    On Fri, Aug 2, 2013 at 9:16 AM, KONOMINAJ said:

    LOL

  2. donald6123 avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 5:35 PM, donald6123 said:

    AND SHE COULD GIVE TO CENTS TO WHATHERE YOU APPROVE OR NOT

  3. donald6123 avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 5:34 PM, donald6123 said:

    WHAT THE HELL YOU CANT MAKE DUMB ASS STATMENTS ON SOMEONE YOU DONT EVEN KNOW

  4. sashon28 avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 2:55 PM, sashon28 said:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2XKVaoL4c_E

  5. Yanga Zolanski avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 1:10 PM, Yanga Zolanski said:

    LMAO!! No You Fat Nig^^^ 'Tsap Witchus!! chill Gad!!

  6. Imtheshizniyee avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 12:09 PM, Imtheshizniyee said:

    Nicki I don't approve he doesn't respect you enough it's a publicity stunt don't do it we aren't gonna let you go that easy I mean there's over 6million of us c'mon!

  7. 5star Barbie avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 6:25 AM, 5star Barbie said:

    lol !!!!

    barbie shirt www.cushtees.com

  8. 5star Barbie avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 6:25 AM, 5star Barbie said:

    lol !!!!

    barbie shirt www.cushtees.com

  9. Mz Queen B avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 6:24 AM, Mz Queen B said:

    This was some crap when i heard about it on fb!!

  10. sbn8ivebarbie avatar

    On Sun, Jul 28, 2013 at 6:22 AM, sbn8ivebarbie said:

    He may have more money but NO respect.. cuz hes Fake.. he ain't got no respect for nicki either or he wouldn't b asking her like this... haha don't fall for publicity stunts.

Newsletter Signup