News

Sun, Mar 26, 2017 at 12:56 PM

Nicki Minaj surpasses Aretha Franklin for most...

Posted by User

All three of Nicki Minaj's latest releases — "No Frauds," "Regret In Your Tears" and "Changed It" — have made their debut on this week's Billboard Hot 100 chart at #14, #61 and #71 respectively.

With these three debuts, Nicki Minaj has now earned 76 Hot 100 entries and has officially surpassed Aretha Franklin (who has 73 entries), for the most appearances among women in the chart's 58-year history.

Most Hot 100 Entries Among Women All-Time:
76, Nicki Minaj
73, Aretha Franklin
70, Taylor Swift
58, Rihanna
57, Madonna
56, Dionne Warwick
54, Beyonce
53, Connie Francis
48, Mariah Carey
48, Brenda Lee
43, Miley Cyrus
41, Barbra Streisand
40, Mary J. Blige
40, Janet Jackson
40, Diana Ross

It should also be noted that Nicki Minaj is also currently ninth (9th) on the list of most Hot 100 entries overall. The Glee Cast holds the record with 207 entries, Lil Wayne follows second with 135 and Drake a close third with 133.

  1. King David avatar

    On Tue, Oct 17, 2017 at 2:19 PM, King David said:

    https://youtu.be/xt1c6Js-avk

  2. Silvia Soulez avatar

    On Mon, Aug 7, 2017 at 6:20 AM, Silvia Soulez said:

    Are you going through a break-up or divorce?
    Do you need your Ex back fast? Dnot cry anymore, contact Dr .Goodluck for powerful Love spell that work fast now!! I was hurt and heart broken when my Husband breakup with me, and i could not know what next to do again, I love my Husband so much but he was cheating on me with another woman and this makes him break up with me so that he can be able to get marred to the other lady and this lady i think use witchcraft on my Husband to make him hate me and our kids and this was so critical and uncalled-for,I cry all day and night for God to send me a helper to get back my man until i went to Texas in USA to see a friend and who was having the same problem with me but she latter got her husband back and i asked her how she was able to get her husband back and she told me that their was a powerful spell caster called Dr .Goodluck that help with love spell in getting back lost lover back, and i decided to contact the same Dr .Goodluck and he told me what is needed to be done for me to have my man back and i did it although i doubted it but i did it and the Dr told me that i will get the result after 17hours, and he told me that my husband was going to call me and i still doubted his word, to my surprise my husband really called me and told me that he miss me so much, Oh My God! i was so excited, and today i am happy with my man again and we are joyfully living together as one big family and i thank the powerful spell caster Dr .Goodluck for bringing back my man and i decided to share my story on the internet that Dr .Goodluck is best spell caster online who i will always pray to live long to help his children in the time of trouble, If you have any problem contact Dr .Goodluck and i guarantee you that he will help you,Email him at: [email protected] ,you can also call him or add him on whats-app: +2348138654465 or you can also contact him through his website http://drgoodluck.simplesite.com

  3. johnson mark avatar

    On Fri, Jul 21, 2017 at 8:43 PM, johnson mark said:

    Yo estaba herpes 2 en mi parte privada. Los he tenido por alrededor de 2 años y un poco. Estoy tan asustado de lo que mis compañeros van a decir si hay multado tengo herpes en mi parte privada y debido al virus mi novia terminó conmigo. He estado en los médicos 9 veces para conseguir que trató. Todos vuelven. He estado usando el aceite del árbol de la camiseta y Wartner (usted los congela en el país) y parecen guardar el pequeño herpes pequeño pero no pueden parecer tratar a los más grandes. No se hacen más grandes, pero luego no pueden reducir tanto. Se hacen más pequeños una pequeña parte a la vez. Al menos se están haciendo más pequeños! Tan pronto como veo aparecer un nuevo herpes, lo trato. En este momento he estado usando Tee Tree dos veces a la semana y luego usando Wartner cada 2 semanas. Me preguntaba si había alguna otra información sobre cómo deshacerse de ella. Yo soy sólo un adolescente y lo odio más cuando se pi-chins me arañarlo, se obtiene dulces cuando se rasca la mayoría de las veces! ¡Quiero deshacerme de él tan mal! DR.ONOMEN sitio web ha sido una gran ayuda y me ha ayudado a darse cuenta mucho más acerca de mí y mi familia de herpes genital! Por lo que fue cuando me cambiar de remedio natural para ver si podría haber alguna ayuda por el remedio a base de hierbas, busco y vi un gran puestos de Sarah diseñar adebayo ehijactor y shanttel Merritt sobre el gran médico de hierbas que conseguirlos deshacerse de la enfermedad infección. Y este gran médico a base de hierbas se llamaba DR.ONOMEN por lo que fue cuando me contactó con él para mi propio tratamiento y me preparó algunas hierbas que me toma por algunas parejas de días, y lo tomo como él dice antes de que yo no a mí y Mi familia fue perfectamente cura para ella y nunca experiencia de nuevo. Por favor, amigos si usted tiene virus del herpes y realmente quiere deshacerse de él, por favor póngase en contacto con este gran DR.ONOMEN para el tratamiento a base de hierbas y se deshará de él. CORREO ELECTRÓNICO. [email protected]

    Teléfono celular contacto +2348147048097

    Su contacto whatsapp es +2348147048097



    GRACIAS A TODOS POR SU TIEMPO DE LISTO MI TESTIMONIO Y MAS ESPECIALMENTE USTED DR. ONOMEN ORO A DIOS PARA QUE NUNCA ME DEJE Y MI FAMILIA TE OLVIDE EN NUESTRA VIDA

  4. johnson mark avatar

    On Fri, Jul 21, 2017 at 8:43 PM, johnson mark said:

    Yo estaba herpes 2 en mi parte privada. Los he tenido por alrededor de 2 años y un poco. Estoy tan asustado de lo que mis compañeros van a decir si hay multado tengo herpes en mi parte privada y debido al virus mi novia terminó conmigo. He estado en los médicos 9 veces para conseguir que trató. Todos vuelven. He estado usando el aceite del árbol de la camiseta y Wartner (usted los congela en el país) y parecen guardar el pequeño herpes pequeño pero no pueden parecer tratar a los más grandes. No se hacen más grandes, pero luego no pueden reducir tanto. Se hacen más pequeños una pequeña parte a la vez. Al menos se están haciendo más pequeños! Tan pronto como veo aparecer un nuevo herpes, lo trato. En este momento he estado usando Tee Tree dos veces a la semana y luego usando Wartner cada 2 semanas. Me preguntaba si había alguna otra información sobre cómo deshacerse de ella. Yo soy sólo un adolescente y lo odio más cuando se pi-chins me arañarlo, se obtiene dulces cuando se rasca la mayoría de las veces! ¡Quiero deshacerme de él tan mal! DR.ONOMEN sitio web ha sido una gran ayuda y me ha ayudado a darse cuenta mucho más acerca de mí y mi familia de herpes genital! Por lo que fue cuando me cambiar de remedio natural para ver si podría haber alguna ayuda por el remedio a base de hierbas, busco y vi un gran puestos de Sarah diseñar adebayo ehijactor y shanttel Merritt sobre el gran médico de hierbas que conseguirlos deshacerse de la enfermedad infección. Y este gran médico a base de hierbas se llamaba DR.ONOMEN por lo que fue cuando me contactó con él para mi propio tratamiento y me preparó algunas hierbas que me toma por algunas parejas de días, y lo tomo como él dice antes de que yo no a mí y Mi familia fue perfectamente cura para ella y nunca experiencia de nuevo. Por favor, amigos si usted tiene virus del herpes y realmente quiere deshacerse de él, por favor póngase en contacto con este gran DR.ONOMEN para el tratamiento a base de hierbas y se deshará de él. CORREO ELECTRÓNICO. [email protected]

    Teléfono celular contacto +2348147048097

    Su contacto whatsapp es +2348147048097



    GRACIAS A TODOS POR SU TIEMPO DE LISTO MI TESTIMONIO Y MAS ESPECIALMENTE USTED DR. ONOMEN ORO A DIOS PARA QUE NUNCA ME DEJE Y MI FAMILIA TE OLVIDE EN NUESTRA VIDA

  5. milton broome avatar

    On Sat, Apr 22, 2017 at 8:43 PM, milton broome said:

    ¡Hola amigos!
    Soy Milton Broom por su nombre y vivo en Estados Unidos y quiero usar esta gran oportunidad para compartir con ustedes un testimonio sobre cómo me curaron de HERPES GENITALES con la ayuda de la Medicina Herbal de Dr. TWINS.

    Más de 2 años ahora he estado sufriendo y viviendo en el dolor con este virus herpes mortal, el miedo creció en mi mente todos los días como he oído que no hay cura para él, pero a mí sabía que los medicamentos no era la única opción en el tratamiento de los virus Y la infección, mi mayor problema fue que estaba lleno de dolor como los síntomas ha circulado sobre mi cuerpo.
    Pocos meses atrás decidí obtener más información en línea sobre el herpes, y mientras yo estaba navegando por la web, me encontré con algunos testimonios de varias personas sobre cómo el Dr. TWINS ha estado utilizando su medicina a base de hierbas para curar diferentes enfermedades, al principio me sorprendió Como nunca he oído hablar de tal cosa antes, y también dudaba que si era cierto, ya que nunca llegó a los medios de comunicación, estas personas dieron la dirección de correo electrónico del Dr. TWINS y nos aconsejó que contactarlo con cualquier problema, aunque yo estaba dudando de él Decidí poner una prueba en él, además era el primer momento para mí escuchar algo así, copié la dirección de correo electrónico del Dr. TWINS y le envié un mensaje sobre mi estado de salud y también pedí por su medicina en orden Para que yo tuviera buena salud, me dio una respuesta después de algunas horas y me dijo que el procedimiento implicado para que yo pueda obtener su medicina, también me dijo que iba a enviarme un medicamento líquido a base de hierbas que iba Tomar durante 2 semanas y después de 2 semanas iw Estaré totalmente curado.
    Fui con el Dr. TWINS y seguí exactamente como me dijo este hombre, después de 3 a 5 días de comunicación que finalmente recibió un paquete del servicio de correo y que fue la medicina enviada por el Dr TWINS
    Empecé a tomar la medicina como fue dirigido por el Dr. TWINS y después de 2 semanas también comencé a ver algunos cambios en mi piel, y después de un mes pasé noté que las erupciones en mi piel se aclararon y ahora estaba orinando sin dolores, i Estaba sorprendido y tuve un pensamiento para mí mismo de nuevo! ¿ESTA ESTA REALMENTE FUNCIONANDO? Cuando me di cuenta de estos cambios me contactó con este gran PAP y le dije sobre él, me dijo que fuera al hospital y hacer un chequeo si el virus todavía está allí, en realidad fui al hospital el viernes para hacer algunas pruebas y Después de 3 días el resultado salió que estaba completamente libre de HERPES, todavía mucha gente no va a creer esto, pero realmente funciona.
    Dr. TWINS, es un hombre valiente y se establece para responder a todas las enfermedades humanas, hoy estoy viviendo en buena salud como sólo con una prueba que conquisté mi dolor y el dolor, por favor, puede comunicarse con el Dr. TWINS para cualquier problema o enfermedad viral correo electrónico Inmediatamente por sus quejas: [email protected]

  6. milton broome avatar

    On Fri, Apr 21, 2017 at 12:22 PM, milton broome said:

    Hi friends!
    I am Milton Broom by name and i live in USA and i want to use this great opportunity to share with you a testimony on how i was cured from GENITAL HERPES with the help of Dr TWINS Herbal Medicine.

    Over 2 years now i have been suffering and living in pain with this deadly virus Herpes, fear grew in my mind everyday as i heard there is no cure for it, but to me i knew that medical drugs was not the only option in treating viruses and infection, my greatest problem was that i was stocked in pain as the symptoms has circulated over my body.
    Few Months ago i decided to get more information online concerning herpes,and while i was surfing the web, i came across some great testimonials from various people on how Dr TWINS has been using his herbal medicine to cure different diseases, at first i was shocked as i have never heard of such thing before, and also i doubted if it was true as it never came up on media, these people gave out the email address of Dr TWINS and advised we contact him for any problem, though i was doubting him i decided to put a test on it, moreover it was the fist time for me to hear something like that, i copied the email address of Dr TWINS and i sent him a message about my health status and i also requested for his medicine in order for me to get good health, he gave me a responded after some hours and he told me the procedure involved in order for me to get his medicine, he also said to me he was going to send me some herbal liquid medicine which I was going to take for 2 weeks and after 2 weeks i will be totally cured.
    I went with Dr TWINS and i followed exactly as i was told by this man, after 3 to 5 days of communication i eventually received a package from the mailing service and that was the medicine sent by Dr TWINS
    I started taking the medicine as i was directed by Dr TWINS and after 2 weeks i also started seen some changes on my skin, and after a month passed i noticed that the rashes on my skin are cleared and i was now urinating without pains, i was surprised and i had a thought to myself again LIKE! IS THIS REALLY WORKING OUT? when i noticed this changes i contacted this Great PAP and i told him about it, he told me to go to the hospital and do some check up if the virus is still there, i actually went to the hospital on Friday to do some test and after 3 days the result came out that i was completely free from HERPES, still many people will not believe this, but it really works.
    Dr TWINS, is a brave man and he is set to answer all human diseases, today i am living in good health as just with a test i conquered my pain and sorrow, Please you can contact Dr TWINS for any problem or viral disease email him immediately for your complains :[email protected]

  7. milton broome avatar

    On Fri, Apr 21, 2017 at 12:21 PM, milton broome said:

    Hi friends!
    I am Milton Broom by name and i live in USA and i want to use this great opportunity to share with you a testimony on how i was cured from GENITAL HERPES with the help of Dr TWINS Herbal Medicine.

    Over 2 years now i have been suffering and living in pain with this deadly virus Herpes, fear grew in my mind everyday as i heard there is no cure for it, but to me i knew that medical drugs was not the only option in treating viruses and infection, my greatest problem was that i was stocked in pain as the symptoms has circulated over my body.
    Few Months ago i decided to get more information online concerning herpes,and while i was surfing the web, i came across some great testimonials from various people on how Dr TWINS has been using his herbal medicine to cure different diseases, at first i was shocked as i have never heard of such thing before, and also i doubted if it was true as it never came up on media, these people gave out the email address of Dr TWINS and advised we contact him for any problem, though i was doubting him i decided to put a test on it, moreover it was the fist time for me to hear something like that, i copied the email address of Dr TWINS and i sent him a message about my health status and i also requested for his medicine in order for me to get good health, he gave me a responded after some hours and he told me the procedure involved in order for me to get his medicine, he also said to me he was going to send me some herbal liquid medicine which I was going to take for 2 weeks and after 2 weeks i will be totally cured.
    I went with Dr TWINS and i followed exactly as i was told by this man, after 3 to 5 days of communication i eventually received a package from the mailing service and that was the medicine sent by Dr TWINS
    I started taking the medicine as i was directed by Dr TWINS and after 2 weeks i also started seen some changes on my skin, and after a month passed i noticed that the rashes on my skin are cleared and i was now urinating without pains, i was surprised and i had a thought to myself again LIKE! IS THIS REALLY WORKING OUT? when i noticed this changes i contacted this Great PAP and i told him about it, he told me to go to the hospital and do some check up if the virus is still there, i actually went to the hospital on Friday to do some test and after 3 days the result came out that i was completely free from HERPES, still many people will not believe this, but it really works.
    Dr TWINS, is a brave man and he is set to answer all human diseases, today i am living in good health as just with a test i conquered my pain and sorrow, Please you can contact Dr TWINS for any problem or viral disease email him immediately for your complains :[email protected]

  8. milton broome avatar

    On Fri, Apr 21, 2017 at 12:20 PM, milton broome said:

    ¡Hola amigos!
    Soy Milton Broom por su nombre y vivo en Estados Unidos y quiero usar esta gran oportunidad para compartir con ustedes un testimonio sobre cómo me curaron de HERPES GENITALES con la ayuda de la Medicina Herbal de Dr. TWINS.

    Más de 2 años ahora he estado sufriendo y viviendo en el dolor con este virus herpes mortal, el miedo creció en mi mente todos los días como he oído que no hay cura para él, pero a mí sabía que los medicamentos no era la única opción en el tratamiento de los virus Y la infección, mi mayor problema fue que estaba lleno de dolor como los síntomas ha circulado sobre mi cuerpo.
    Hace pocos meses decidí obtener más información en línea sobre el herpes, y mientras yo estaba navegando por la web, me encontré con algunos testimonios de varias personas sobre cómo el Dr. TWINS ha estado utilizando su medicina a base de hierbas para curar diferentes enfermedades, al principio me sorprendió Como nunca he oído hablar de tal cosa antes, y también dudaba que si era cierto, ya que nunca llegó a los medios de comunicación, estas personas dieron la dirección de correo electrónico del Dr. TWINS y nos aconsejó que contactarlo con cualquier problema, aunque yo estaba dudando de él Decidí poner una prueba en él, además era el primer momento para mí escuchar algo así, copié la dirección de correo electrónico del Dr. TWINS y le envié un mensaje sobre mi estado de salud y también pedí por su medicina en orden Para que yo tuviera buena salud, me dio una respuesta después de algunas horas y me dijo que el procedimiento implicado para que yo pueda obtener su medicina, también me dijo que iba a enviarme un medicamento líquido a base de hierbas que iba Tomar durante 2 semanas y después de 2 semanas iw Estaré totalmente curado.
    Fui con el Dr. TWINS y seguí exactamente como me dijo este hombre, después de 3 a 5 días de comunicación que finalmente recibió un paquete del servicio de correo y que fue la medicina enviada por el Dr TWINS
    Empecé a tomar la medicina como fue dirigido por el Dr. TWINS y después de 2 semanas también comencé a ver algunos cambios en mi piel, y después de un mes pasó noté que las erupciones en mi piel se aclararon y ahora estaba orinando sin dolores, i Estaba sorprendido y tuve un pensamiento para mí mismo de nuevo! ¿ESTA ESTA REALMENTE FUNCIONANDO? Cuando me di cuenta de estos cambios me contactó con este gran PAP y le dije sobre él, me dijo que fuera al hospital y hacer un chequeo si el virus todavía está allí, en realidad fui al hospital el viernes para hacer algunas pruebas y Después de 3 días el resultado salió que estaba completamente libre de HERPES, todavía mucha gente no va a creer esto, pero realmente funciona.
    Dr. TWINS, es un hombre valiente y se establece para responder a todas las enfermedades humanas, hoy estoy viviendo en buena salud como sólo con una prueba que conquisté mi dolor y el dolor, por favor, puede comunicarse con el Dr. TWINS para cualquier problema o enfermedad viral correo electrónico Inmediatamente por sus quejas: [email protected]

  9. Rose Alex avatar

    On Thu, Mar 30, 2017 at 11:10 PM, Rose Alex said:

    My name is Rose Alex from Florida. I want to testify on how I was cured of Herpes by Dr Zuma, A great testimony that i must share to all HERPES patient in the world i never believed that their could be any complete cure for HERPES or any cure for HERPES,i saw people’s testimony on blog sites of how Dr Zuma prepare herbal cure and brought them back to life again. i had to try it too and you can,t believe that in just few weeks i started using it all my pains stop gradually and i had to leave without the HERPES DRUGS the doctor gave to me. Right now i can tell you that few weeks now i have not had any pain,delay in treatment leads to death. call/whatsapp him through his mobile number +2348119007839 Dr Zuma is also capable of curing diseases, infections and viruses like ARTHRITIS, HIV, HERPES etc,email:[email protected] or [email protected], his web/site http://drzumaherbalhome.wix.com/dr-zuma

  10. J the lady avatar

    On Sun, Mar 26, 2017 at 12:56 PM, J the lady said:

    Proud of u nicki , continue doing u , f**k the haters

Post a comment

Events

  • More events coming soon.

Newsletter Signup