Blogs

Fri, Aug 26, 2011 at 12:44 AM

B.I.T.C.H. = Beautiful Individual That Corrects Hoes ( S4S ]

  1. Hii avatar

    On Tue, Aug 30, 2011 at 10:47 AM, Hii said:

    LMFAO really darnell???

  2. MyinfluenceNickiduh avatar

    On Sun, Aug 28, 2011 at 4:35 PM, MyinfluenceNickiduh said:

    did u do this 4 a reason or u just wented 2 because u were bored

  3. ashleighhMinaj avatar

    On Sun, Aug 28, 2011 at 4:48 AM, ashleighhMinaj said:

    love this!! hahaa

  4. Nellytwerks4NIC avatar

    On Sat, Aug 27, 2011 at 4:32 PM, Nellytwerks4NIC said:

    lol

  5. MyinfluenceNickiduh avatar

    On Sat, Aug 27, 2011 at 4:23 PM, MyinfluenceNickiduh said:

    oh wow

  6. ItsMartaHoe avatar

    On Sat, Aug 27, 2011 at 4:18 PM, ItsMartaHoe said:

    love it sooooo true lol :)

  7. RomansBestie avatar

    On Sat, Aug 27, 2011 at 11:59 AM, RomansBestie said:

    great :) lmao

  8. Kyra1222 avatar

    On Fri, Aug 26, 2011 at 1:52 AM, Kyra1222 said:

    Lolz. Ima use tht frm now on. Ppl gonna b like HuH??!! Lolz.

Post a comment

Nellytwerks4NIC’s Blogs

Newsletter Signup