MassiveMinajTM’s Blog

  1. Mon, Dec 20, 2010 at 8:41 AM

    Nicki GIFS

    Where The Hell Do Yall get yalls Gifs From? Lmao I Wanna Know. If Yall Got Any HMU!

  2. Mon, Dec 20, 2010 at 8:39 AM

    6'7 Remix

    OMG i CANNOT Wait For This Remix! i hava Feeling its Finna Be EPIC. Ive Missed Nicki And Wayne On The Same Track. Wooop LEHGO BITCH!

  3. Mon, Dec 13, 2010 at 8:09 AM

    Nicki In Movies...

    Omg i Think Nicki Should Do Movies Soon. Like All Types Of movies.. Scry Drama, Romance Etc. It Would be Cool.

  4. Mon, Dec 13, 2010 at 7:00 AM

    Pubic Wigs..

    Nicki Should Really Make them.. them bitches Would SELL Believe it or not

  5. Sun, Dec 12, 2010 at 7:26 PM

    The Mu-Mu-Muny!

    When nicki Goes On Tour.. Imma be BROKE! Cuz i KNOW I Wanna be Front Row n Back Stage.. TeamMinaj BETTER have Discounts. Lmao

  6. Sun, Dec 12, 2010 at 5:01 AM

    Contests

    Next Contest i better Fuckin Win! Imma Boutta StepMyPointsAllTheWayTheFuckUp.Com Lol Even If I Have To CHEAT >=]

  7. Sun, Dec 12, 2010 at 2:58 AM

    REMIX's

    I Wonder Who's Gonna Do Remix's To The Songs? i mean She Has Alot of Features. Lil wayne Could DO Romans Revenge. Ummmmn Oh Girl Beyonce Coud Redo Fly Lol. Trina Can be On Did it On Em'. Yeaaaaaaaaahh LOL

  8. Sun, Dec 12, 2010 at 2:55 AM

    I Love Pink Friday!!!!!!!!!!!!

    So Am I Like The Only One Who HASNT Stopped Playing This Album Since it Was Released? Every Song Is GOOD! i Love It Love it Love It!!! AHHHHHHH!!!!!!!!!!

  9. Wed, Nov 24, 2010 at 6:12 AM

    Second Album?!?!

    Wonder What It Would be Called. Who Would Feature On it? Will She Get A Completely New LOOK? How Many tracks? More or less? The Theme Of it? Hmmm All Things i Wonder...

  10. Mon, Nov 22, 2010 at 8:16 PM

    Its Pink friday Hoe!!!!!!!!!!

    Todays The Day!! The Day That Our beloved nicki's First Album is Available In Stores!!! no More Waiting. No More pre-Ordering. ITS HERE!! And I Must Say.. It Feels Amazing New Music From A [Amazing] Female Rapper in YEARS. Its All Positive Vibes Today.. The CD Is Just Amazing, beautiful, Mindbowing Its.. its Just NickI! Im sooo Gladd To be A Supporter Of Such An Amazing Artist. An Artist that...

Newsletter Signup