@Nicki _Minae’s Blog

  1. Sun, Jul 8, 2012 at 4:57 AM

    BEEZ IN THE TRAP CAMPAIGN

    BARBS YOU HAVE TOO CHECK THIS SHIT OUT! ITSS SOOO FETCH!! ME AND MY GIRL KARISMA DOING OUR THING FOR THE BITT CAMPAIGN! I REALLY HOPE WE WIN! I DESERVE THIS!

  2. Fri, Jul 15, 2011 at 6:17 PM

    OMG BARBZ

    I met this guy in New York , while on summer vacation. and he's just perfect! Too bad i live all the way in canada . but the good thing abt it i'll get to see him for holidays and stuff cause my mom lives here and im moving with her in march . soooo hopefullly everything goes well . i think i found my ken :)

  3. Tue, Jun 21, 2011 at 2:08 PM

    yeaaaa buddy !

    Sayword i can go on MPF.com at school ! soooooo happpy ! :)

  4. Sun, Jun 19, 2011 at 8:11 PM

    HFD!

    I've had a hard life, but my hardships are nothing against the hardships that my father went through in order to get me to where I started.Thankyou-Minae ? Happy Father's Day daddyyyio!

  5. Sun, Jun 19, 2011 at 4:23 PM

    Femme Fatale Ticket give away !

    i reallly reallly hope i win . i soooo deserve this ! I love Nicki Minaj sooo much and i definately would love to see her in person + this is my first concert so it would sooo be a moment for life !

Newsletter Signup